Snabba 12km

Snabba 12km för att vara jag! Atteviks 16.50_ _ _ _ _ _ _ _ _ Atteviks 17.54, 2 minuter senare plingar jag på dörren röd som en tomat i ansiktet :-) Uppdaterade min status på FB, hoppade in i duschen, ner hann se den lilla tjockisen bara, borstade lillans tänder, bytte blöja och lade henne. Så nu sover de 2 minsta! Borstade även stora killarnas tänder så det bara är att hoppa i säng/bära dem till sängen. För nu så sitter de och kikar på tecknat och det får dem göra så länge de små ögonen orkar.

Själv har jag lite äpplen jag ska tugga i mig till min topp HÄLSA (tidnig) som trillade ner här om dagen.

Nu börjas det gnuggas i ögonen redan, får se hur länge jag har sällskap av pojkarna i soffan. Jag är någorlunda piggare efter att jag varit ut och verkligen rört på fläsket. Men kommer nog ha världens träningsvärk imorgon :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0