Någonstan! Var då?

Ja någonstans måste ju viljan, orken finnas eller? Jag vill verkligen komma tillbaka och kunna njuta av att jag får skriva av mig som för ett tag sedan. Jag tömde på negativ energi på något sätt genom att blogga bara. Även om det inte var så negativa inlägg eller avreagerande på något vis så känndes det bra efter ett inlägg. Och så såg jag alltid fram emot att logga in för att läsa de enstaka kommentarerna. Få med oftast är det bättre med en eller få och givande. Som min senaste kommentar trots att jag inte bloggat på allt för länge.

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Tänkte VA!! Finns det någon som uppskattar det jag knappat ner? Var tvungen att berätta till S direkt och han sa jaaaa - det är bara du som är så hård mot dig djälv. Du är bra! Du måste bara se det själv för att känna det. 

Jag är inte bäst på skrivandet i sig men JAG är grym! Och det speglas i det jag skriver ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0