HUR!?

Fattar inte hur en mycket bra start på morgonen kunde vända så att jag nu sitter helt uppgiven och nere :-/
Jag och lille mannen var uppe vid 06.00 ungefär, bytte blöja, fixa välling och så satt vi åhh hade det mysigt i soffan. Colin vaknade och kröp upp brevid mig i soffan också :-) Allt rullade på fin, fint. Lite tjat om att äta upp frukosten men inget ovalnigt och lite ledsna miner när killarna inte fick välja vad de skulle ha på sig till dagis. Men,men :-) det gick över lika fort det med....

Tanke va att jag skulle gå iväg med killarna idag. Dem ville och jag med, men så har vi en deda som inte hänger med i svängarna riktigt eller vad jag ska kalla det. Han var fast besämd vid att han skulle köra dem som vanligt. Orkade inte ta en disskution om varför eller så, så skickade iväg 2 ledsna pojkar som ville gå med mamma idag :-/ Där vände min dag till bara skit typ!

Lill killen sover och min prinssesa sitter här med mig och kikar på Firma fantasi flytt. Hon älskar när dem sjunger och dansar :-) Får se om jag kan ta mig ut till vätterstranden en sväng vid 12 typ. Och träffa lite mammor och barn :-) Avslutning med ÖF. Har varit där en eller två ggr men känner några av mammorna så kan va skönt att komma ifrån lite. Jag tvättar just nu så får se om jag hinner :-/ Hoppas regnet håller sig borta i alla fall!

Får städa lite under tiden eller sysselsätta mig med något så tiden går lite snabbare. Kanske kan dagen räddas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0