God morgon!

Sidneys klocka tjuter/pipper (högt) vid 06.00, han stänger av den bara och fortsätter nana. Tills att jag hör att lillen vaknat och skyndar mig upp för att göra välling. Så han inte väcker hela huset :-) Hör även att han pratar med sin syster-jag skyndar mig verkligen med flaskan upp igen men till min förvåning så e det helt knäpp tyst inne i deras rum. Öppnar dörren jätte, jätte försiktigt, kikar in och ser att dem somnat om `:-) Jaha!? Men det passade bra det med :-) Fick ta mig en dusch i lugnans ro istället. De sover fortfaraande.... FÖRVÅNAD! Men jag klagar inte! Har hunnit vika undan tvätten från ett av torkställen readn och sitter nu här :-)

GOD MORGON ALLIHOP!

Har nu hunnit med att vika o lägga undan även tvätten från det andra tvättstället. Hör dock att bröderna dus har vaknat o satt på barnkanalen. Men de minsta sover-lite lustigt :-) Börjar tro att jag hörde dem i min skalle bara :-) Hahahahah!!

Men nu ska jag ner och börja med frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0