Nästan skjuter ingen hare

Vi var nästan framme vid lekparken i tid i dag :-) Lek kompisarna skulle dit idag med så vi bestämde att möta de där kl 12. Vi kom dit 15-20 minuter över bara. Förstår inte hur svårt det egentligen ska va att komma iväg i tid :-/ Det är alltid något som kommer i mellan som vi måste göra presic innan vi ska gå och det försenar oss.... hmmm! För klockan kan vi och de går rätt :-)

Det är lite våra grej att komma sent-fint folk kommer alltid sist ;-) Hahhahahhaa!

Efter nästan 2 timmar där så var jag helt slut. Jag och Donna behövde en middagslur. Så hemåt runt 14 tiden promenerade vi sakta, sakta. Lite mat i magen för mig och Donna blev det. Pojkarna blev lite bortskämda med glass först. Det blev sängen för Donna och soffan för mig. Alla 3 grabbarna kika på teckna, Sid vart iväg. Jag somnade så fort jag lade ner huvudet på kudden.

Nu sover alla barnen så passar på och knappar lite innan jag också drar mig upp och virar in mig i täcket så som bara jag kan :-) Hihiiii, här om dagen kunde jag knappt ta mig loss från täcket. Jag hade virat runt det om benen. Kunde slagit mig rejält, tur jag har Donovans säng så nära mig så jag kunde ta tag i den.

Imorgon är det måndag och ny vecka-påsklov som gäller för allihop utom mannen i hemmet. Synd kommer vara tråkigt utan honom hemma. Det är roligare när alla är hemma och är tillsammans. Behöver inte ens göra något särskllit. Bara vara, kanske se en film. Låta barnen leka på egen hand och så.

Nu funderar jag starkt på att gå upp och lägga mig i sängen, men Sid har inte kommit hem än. Han körde hem bästa Isssssa hem :-) Så vill egentligen vänta på honom!

Får se hur jag gör.....

Ha en bra kväll allihopp och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0