Kanske kan vi bli sams igen.

Ångrat mig så jäkla mycket att jag inte tog mig chansen att skapa ett band till även måttet utan jag skulle prompt hålla mig till dig vågen. Men sådan är jag i ett nöt skal. När jag väl är någons vän så sviker jag den inte bara för att den andra kanske gynnar mig mer. NEJ, det gör jag verkligen inte. Synd bara att jag inte såg att ni två hade kompleterat varnandra allra bäst. Och jag hade mått mycket bättre av att ha med er båda från första början. Nu känns det lite som att tåget ändå redan passerat och att jag får nöja mig med just bara dig-vågen. Och det kan jag göra om du forttsätter vara så snäll mot mig som för en lite stund sedan :-) För då kan jag tänka mig att besöka dig minst en gång i veckan. Kanske vi ska sätta upp en dag och tid en gång i veckan för att stämma av hur duktig jag varit under veckan :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0