Vem är du?

Mmmmm VEM är du som kikar in och läser hos mig men lämnar inte spår efter dig? Inte en minsta kommentar - det räcker med ett litet hej bara! Det skulle vara kul att veta vilka som läser blaskan jag skriver :-)
Så nästa gång lämna gärna en kommentar innan ni lämnar bloggen :-)


Efter många om och men så sover lillen äntligen! Har knappt sovit 2 timmar under dagen :-/ Kinkat, varit allmänt pigg, velat vara med och velat äta, äta, äta & äta. Nu ligger han i gungan och sover med nappen i munnen. Får se hur länge det vara. Länge nog hoppas jag så jag kan få lite avkoppling.

Nu ska jag dricka mitt té och så ska jag få massage av min Pappis - läs Sidney :-)

Kommentarer
Postat av: Ema

Jag är nog en av de som är dålig på o lämna ett spår när jag läser här =)

2010-10-10 @ 22:52:53
URL: http://emskling.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0