Skaka rumpan

GOD MORGON MINA FINA TROGNA LÄSARE!

Idag ska det hoppas, dansas till härliga afrikanska toner :-) Festen hålls på Monkey Town - för er som inte vet så är det inomhus lekland, så det blir masssa bus och lek med :-) Passande tänkte nog nägra av er - monkey town och afrikaner. Hehehehheheh!

Kunde ju inte bli bättre tid som jag shoppade kläder, som igår. Visste inte om festen innan jag gick iväg, utan svärmor min messade och vi bestämde att vi skulle med när jag kommit hem. Vilken tur - nu behöver jag inte rota fram allt jag har och tycka att det inte finns någo jag kan sätta på mig.

HUR MÅNGA KÄNNER IGEN DET DILEMMAT?

Älsklingen ska prov träna med Hallby klockan 12.30-13-30 idag festen börjar 15.00 och vi ska plocka upp svärmor senast 14.30.

Måste nog börja med att göra oss i ordning snart då :-) Hahhahahah! Jag ska själv fixa mig och alla fyra barnen ju! Men det ska gå! JAG är GRYM ;-)

Nu blir det pannkakor, jordgubbs sylt och grädde till frukost. MUMMMMS!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

men gud vilken härlig frukost !Då kan inte dagen bli annat än kanon :)

Kram

2010-10-30 @ 11:55:28
URL: http://frokenmela.se
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; åh, tack så mycket! det lät skoj!

2010-10-30 @ 13:09:32
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0