Nakna sanningen (nästintill)



Hmmmmm frågade hur mycket är för mycket att lägga upp :-/ Visade stolt upp bilderna till älsklingen som jag tog innan på mig själv för att kunna visa er hur jag nu 5 veckor efter förlossningen ser ut. Reaktionen var inte den jag hade hoppats på :-/ Hoppades verkligen att han skulle säga GO FOR IT! typ. Men icke sa nicke! Visst hade jag tyckt att det var helt ok själv så hade jag aldrig ens frågat honom. Så satte igång och redigera lite så att magen i alla fall syntes väl för det är den jag har fått frågor om huruvida jag har bristningar, hur den ser ut nu osv. Tyvärr så blev inte det alls som jag tänkt mig att korten skulle se ut och så klart så sparade jag över orginalen :-(

FAN FAN FAN



Den här får duga


Kommentarer
Postat av: vanessa

inte illa för en 4barns mamma;) hotmamma!!

2010-10-16 @ 22:27:45
URL: http://mammivanessa.blogg.se/
Postat av: Angela

SNYGG mage!

Och vilka vackra barn ni har, de är så fiiina!



Tack för dina fina kommentarer hos mig och tack för tipset! Jag hoppas jag kommer göra många glassar som du gillar!



stor KRAM från Angela



2010-10-17 @ 21:07:32
URL: http://blogg.amelia.se/angelaslista/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0