Mega påse från shopping rundan endast 203kr

Har länge behövt komplettera min garderob. Även lillan har växt ur de flesta av sina kläder. Har grävt fram en del av det pojkarna haft, men inte allt som passar min lilla tjej tycker inte jag. Så mot A6 bar det av :-) Fick med mig mr Colin som smak råd, hahaahah.

Igår så var endast Damian med Sid och handlade, så idag fick Colin följa med mig. Lite rättvist får det vara ibland! Dröjde inte länge innan mitt lilla smakråd tröttnade och bad om att få åka hem. HAN ville hem! :-)
Han fick lov att stilla sig. Jag skulle hitta bodysar till lilla fröken först, sedan skulle jag hitta strumpbyxor till mig. Det var allt jag visste att jag måste ha med mig hem. Det tog en stund att välja. Allt de andra tog minst dubbelt så läng tid att hitta. Det var inte igår jag shoppade till mig. Och jag är alltid sån att jag vill ha med så många plagg som möjligt hem i kassen. Det blev en del , kommer visa allt bara jag får tid och fota.

Kanske till och med får se det på :-)

Imorgon så är det Afrikansk fest på Monkey Town. Svärmor är med och hjälper till med att fixa maten. Vi hämtar upp henne 14.30 senast sen ska det ätas, dansas, tjatas, skrattas och lekas massor!

Får inte glömma kamera imorgon!

Nu blir det lite mys och sedan sängen. NATTI NATT mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

ha det så kul på festen!

2010-10-30 @ 02:12:12
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0