Massa mys, vila och Friaredalen :-)

En ännu en underbar dag med mina små. Vart iväg till dagis först. Fick så goooooa pussar av killarna inna dem hoppade in i Dedas bil :-) Helt underbart när de är så kärleksfulla. Jag och cvorak-(läs Donovan) lämnade stora syrran. Sedan bar det av hem igen. Blev en hel dag i tvåsitts soffan för oss. Så mysigt! Tyvärr var det inte planerat att det skulle bli så men då jag just skulle lägga mig och sova med så började magen på lillen jäklas lite. Massa gaser och behövde bajsa men kunde inte riktigt. Så han börja gnälla just när jag lade ner huvudet på kudden:-/ Så det var bara att ta upp honom och försöka trösta. Hjälpte till lite med att massera magen och gjorde lite ben övningar för att pressa ut skiten :-) Hahhahaha!!! Men det funkade lite i all fall. Så vi kunde mysa och sova mellan magknipen :-) Vi vaknade till strax innan 13 för ammning, under tiden bestämmde jag mig för att vi inte skulle hem efter dagis utan ta oss till Friaredalen och äta mellis där :-) Lite roligare så! Och så var det soligt väder som lockade mig ut :-) Passa på medan det är så! Grabbarna åkte dit med Deda och jag, Donna & Donovan tog bussen dit. Var där rätt bra länge, Sidney hann komma dit och plocka upp oss efter jobbet :-) Efter det bar det av till Coop - jag sprang in lite fort och handla lite mjölk, blöjor och de vi skulle ha till kvällsmaten. Nu sitter jag och Sid vid varsinn dator, knappar, skrattar och väntar på att maten ska puttra färdigt. Barnen sover allihop :-)

 Lite bilder från parken som killarna brukar kalla spindelmannen parken :-)

    
     
   

     

Det blev en hel serie av fotan just vid gungorna ;-) Men det var där dem hade som roligats allihop :-) Dem bytte plats i gungorna och turades om att gunga/snurra varandra. Även lillan turades dem om att gunga fart på :-) Det gungades ett bra tag!

Tycker det är så fina färger i bakrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0