Lösenordsskyddat

Nu har jagt bestämmt mig att ni kommer att få ta del av ett lite känsligt ämne för mig. Men jag kommer att ha de inläggen lösenordsskyddade. För jag vill ha kontroll över vem som läser dem! En mycket kär vän fick mig att inse att alla faktiskt inte är värda att ta del av det. Och sedan så vill jag inte att framtida eventuella arbetgivare, nya bekantskaper och fel personer helt enkelt ska få sig en helt fel bild och uppfattning om mig.

Så ni som vill läsa dessa inlägg får lämna en kommetar om vem ni är och er mail adress så skickar jag lösenordet till er.


Kommentarer
Postat av: Ema

you know I want ... :)

2010-10-19 @ 15:19:55
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: Miss Draguljevic :-)

Jag oxå :)

2010-10-20 @ 18:54:45
Postat av: Sanella

Skulle hemskt gärna vilja läsa mer :-))

2010-10-20 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0