Littel Rabbit


Han är så vaker min lill grabb som idag är 5 veckor gammal!
Han har börjat följa en med huvudet - han vänder sig om efteer oss när vi går förbi honom:-)
Igår log han mot mig!
Han älskar att bada.
Gungan är nog favorit platsen efter min famn :-)
Tittar på mig med en undrande blick när jag gör prutt ljud på has kinder :-)


Strax ska vi rulla ner till dagis och hämta stora syrran hans:-)
Storebröderna kommer med Deda som vanligt!

Lite mellis blir det och vänta på Sid.
Sedan ska vi iväg och fira nyöppningen av City Gross här i Jönköping.
Vi har så klart V.I.P inbjudan!

Berättar mer om det ikväll....


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jaaa det gör min lilla plutt me..följer me blicken..ler i sömnen...små pratar lite me..så goa e dom...men ack va arga dom kan bli när man inte fattar va dom vill..haha

2010-10-19 @ 14:14:45
Postat av: curlingmamman

Så fin han är!Jag jobbar som kundansvarig för ca 60 kunder i Stockholm,norge och finland.

2010-10-19 @ 18:03:53
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Saaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: :) Nu är vi kompisar igen :)

2010-10-19 @ 19:48:22
URL: http://kusinernaager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0