Klapp på axel

Har fått frågan flera gånger hur jag hinner/orkar flera gånger. Hur jag kan vara så pigg alltid..... Säger väl bara kort att vill man så kan man, kan man så orkar man :-) Men visst har jag till och med fårvånat mig själv vissa dagar över hur jag får allt att klaffa. Vissa står och drar sig i håret över att få iväg sig själv och ett barn medan jag ler stort varje morgon då jag lämnar på dagis och då har jag fixat iväg mig själv och 4 småbarn exempelvis:-) SÅ EN KLAPP PÅ AXEL brukar jag tänka att jag ger mig själv :-)

Borde ge mig själv en SPARK I ÄNDAN just nu med för den delen och ta mig till sängen och fortsätta sova igen nu!


Kommentarer
Postat av: Sidney

jag tror din sambo är jätteduktig på att motivera dig :)

2010-10-13 @ 05:57:43
Postat av: Maria

Jaaa du e duktig vännen...jag kämpar med en...haha...så e de när dom har ont imagen...puh!

2010-10-13 @ 15:58:17
Postat av: Ema

det har du rätt i... var nog trött när jag räknade :-)

2010-10-13 @ 17:39:31
URL: http://emskling.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0