Hjärtar ADAM och älskar hösten





Tar sig ett höst dopp i vättern.


Medan några solar sig i höst solen.




Tydligt teckaen på höst är när alla dessa båtar pryder stranden.


Strandsatta ett tag










Undra hur man tar sig till skatten vid regnbågens slut?


Skatten i mina ögon är alla dessa fina färger som pryder himlen.










Donovans & Donnas vrål åk! Små regnade.
Men även med regnskydd är vi hur tuffa som helst!


Någon hjärtar Adam mycket ;-)




= standpromenaden, längs vätternstranden.



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Tack fina du!Ha en fin dag!kram

2010-10-28 @ 13:40:58
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: [email protected]

Vilka vackra foton du är ju ett riktigt proffs måste jag säga.....

2010-10-28 @ 13:43:05
Postat av: ia

Vilka underbara bilder!

Min kamer är spårlöst försvunnen men som tur är så ha rjag kommit på hur man mobilbloggar nu :)

kram ia

2010-10-28 @ 13:44:44
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; tack så mycket!

2010-10-28 @ 14:50:57
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Angela

Tack för dina kommentarer hos mig!



Och vilka fina bílder du tar, du är ju verkligen jätteduktig ju!



den där Adam måste vara en hejjare - nästa gång jag är nere på strande så ska jag leta upp det där hjärtat..



stor kram från Angela

2010-10-28 @ 14:57:32
URL: http://blogg.amelia.se/angelaslista
Postat av: dragi

haha jag vet,jag fattade inget alls först,tänkte e de dumma i huvudet ska jag behöva ställa tiden nu oxå? haha...men d e ju en ganska bra funktion spec om man kommer på flera grejer man vill blogga om på en o samma gång då kan man bara fördela dom över ygnet haha annars orkar inte folk läsa.



Jag ittar iaf in på din blogg titt som tätt,kul o se vad ni pysslar med hehe. o på tal om ditt "inte hänga ut någon"-inlägg ja om nån vet vad som pågår bakom kulisserna i våran och många andras familjer så är det nog jag haha. Kom ihåg att detta e din blogg och dina ord,ditt sätt att se saken. Jag skrev ju ett inlägg om skolan minns du. Skriv vad du vill...men samtidigt känner jag ibland att vissa saker borde folk inte veta,just av samma anledning som du skrev,folk dömmer trots att de inte har nån rätt att göra så,man ska alltid ta en titt på sig först innan man dömmer andra =) Skriver jag vettigt? haha...ibland bara babblar ja på. Mitt tips: skriv personligt och visst "vädra" dig,men det innersta,tala med dina närmsta. Med närmsta menar jag inte direkt mig själv hehe bara för att få veta grejer men du vet vad jag menar. Du har ändå många nära vänner och folk som bryr sig om dig till max,jag håller inne på ganska mycket men jag har kommit en lång bit på vägen,det var längesen jag var den lilla tysta spinkiga pojken som var rädd konstant,hemma o i skolan =) Du är en stark person och inspirerande...fortsätt så bara. Kram.



2010-10-28 @ 18:16:33
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: dragi

Hoppas du tog min komentar i största välmening,för den var menad så. Och du har rätt,okänt folk kan ibland vara så mycket bättre "vänner" än de som är nära en. Jag har en bild i huvudet att du har väldigt bra vänner omkring dig,men det vet ju du bäst själv hur saker o ting är och hur du känner dig. Jag håller verkligen med om att skriva av sig,man mår bättre sen,jag har funderat flera ggr på att ha en anonym blogg,alla får läsa me ingen får veta vem jag är och där bara skriva precisallt man känner för och hur saker o ting står till. Jag håller fortfarande fast vid att du är en stark och inspirerande person. =)



Skolan går bättre nu,det jag skrev om,ja det stämmr fortfarande och visst man väntar sig att skiten kollapsar igen hehe men jag gör det bästa av saken och jag är hellre här än i värnamo =)Men jag måste sparka mig själv lite och se till att göra mer,pusha mig själv. Just nu tar jag nog det alldeles för lungt...i mina mått mätt hehe. Andra tycker nog jag gör mycket.

2010-10-28 @ 18:52:21
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: dragi

jg skriver ju värsta boken varje gång jag lämnar en komentar haha. Ja du,vi hade fått många priser tror jag om våra livshistorier. Tyvärr hänger de med en hela livet trots hårda försök att lämna de bakom en. Men jag har if slutat bry mig om de delarna...så gott jag kan iaf. =)

2010-10-28 @ 20:19:36
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: hanna

ja antligen kan ma tanda lite ljus och fa lite mysig hostkansla. Hittade julmust pa ikea-shoppen nu ocksa sa snart ar det jul :)



vilka fina bilder, jag langtar lite efter hostens farger i sverige. Inte just till hosten, bara till fargerna.



2010-10-29 @ 01:43:18
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0