Godmorgon Allihop :-)

Kan inte tro att jag har 4 småbarn ibland. Jag har just tagit mig upp från sängen :-) 2 av 4 är vakna så ska ner till de 2 strax :-) Dem 2 är så stora så först när det börjar busas för mycket så hör man att de är vakna. Annars har jag en tonårig flicka som sover fortfarande och så den nyfödda som också är nöjd bara han får tutte så sover han vidare igen efter rapat som en bilchaffis :-)

Solen skiner på som en sommar dag så det blir till att äta frulle och klä på oss allihop å´hhh ta oss ut till en lekpark :-) Så även jag får röra på det överskotts fettet som sugit sig fast som en blodigel på min kropp :-/

Hej svej så länge!!!


Kommentarer
Postat av: vanessa

ååh vilken mysig familj :) måste komma o hälsa på snart ju!!! Kan ju följa med till lekparken nån gång!!! Ha det bra starka kvinna med 4 barn :)

2010-10-11 @ 11:25:57
URL: http://mammivanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0