Gjorde en quiz på Fb

Branka Draguljevic Hahahahahah!!!! Lär nog aldrig uppnå det igen :-/ Men det var så lite jag vägde innan jag blev gravid första gången :-)

Dear Branka Draguljevic, with height 153 cm your ideal weight is 47.7 kg based on below formula :
(153 cm - 100) - (10% X (153 cm - 100)):47.7 kg.


Lite roligt att de faktiskt blev det de blev :-) För det var verkligen det jag vägde innan jag blev gravid med Damian. Kollade på lite gamla kort från den tiden :-) Det hade verkligen varit en dröm att få  tillbaka den kroppen jag hade då. Inte bara för smalheten utan hade även muskler, kondition och det fanns lite kött :-)
Har tänkt ta och börja röra på mig lite nu när allt flyter på bra här hemma så nu kan jag slänga in lite nytt på schemat om dagarna. Speciellt då det bara är jag och lillen hemma. Han är fortfarande lika snäll som alltid - äter, sover och växer. Han spanar lite mer på oss men han gör det i tysthet :-)


Men nu ska jag mysa lite med honom innan det bär av in till duschen. Hatar den brända lukten efter solarie :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0