Fruktstund, mummmaaaa!

Sitter med mina pojkar och skalar clementiner för fullt. Dem älska verkligen frukt & kan äta mängder. Det är kul :-) Lillan och jag hade en lite fruktstund innan medan vi väntade på bussen hem från Bvc. Hon tryckte i sig lite mer än en & en halv banan :-)

Både lillan & lillemannen växer på bra :-) Följer de olika utvecklings etapperna som de ska också. Lillen var till och lite tidig, han är knappt 4 veckor och följer med blicken. Det brukar var något de kollar efter när de har gått 5 veckor.

Ska nog ta mig en tupplur nu medan de 2 minsta sover och de andra är sysselsatta med spel.
Jag behöver det verkligen - har en envis huvudvärk som inte gett med sig ända sedan igår kväll :-/ Trots bra med mat, dryck och Panodil :-/ Så det måste bero på för lite sömn och att jag hållit på och fixat å´donat för mycket de senaste dagarna :-/ Det är så typiskt mig att köra på i 300 bara för att det går! Sen att min kropp egentligen inte orkar det lyssnar jag inte på.

Igår kväll var jag till och med tvungen att lägga ta fram spikmattan för att det kändes som att ryggen skulle gå av på mitten och att nacken & axlarna skulle trilla av. Å´hhh på allt det en bankande huvudvärk :-/ Jag somnade så gott, somnade strax efter 22, vaknade 00.24. Det hjälpte lite att ligga på den faktiskt. I alla fall mot värken i kroppen......

Jahhhha så mycket var det för min vila verkar det som. Lillemannen vakna - verkar vilja äta igen..........INTE konstigt att han går upp ca 300-400gram i vecka så som han äter :-)

Så nu får jag ta mig ann honom så får jag se om det blir någon vila för min del.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0