Jag har mycket tid :-)


Vi somnade så gott i soffan både jag och älsklingen igår kväll. Jag somnade så klart först :-) Oavsett hur bra film det är som rullar så somnar jag. A-team hann börja bara och jag bestämde mig att jag struntar i allt och kurar ihop mig brevid älsklingen och somnar bara några minuter senare. Vaknade av att lillen började gny i sin gunga och det var dags för mat. Älsklingen låg då och susade sött bakom mig med då :-) Hoppades på att slippa gå upp och få njuta av att bara ligga kvar hos min stora bebis :-) Någon minut fick jag allt men sedan var det bara att ge sig :-)

Sedan bar det upp till sovrummet alla 3 tillsammans :-) Natten var god!

Vaknade hyfsat tidigt av att älsklingen inte låg vid min sida längre :-/ Vart var han??? Har ju inte hört honom alls!
Lyssnade efter och kunde höra tv där nere. Tog lillen och gick ner......

Efter det har det varit Entourage på tv hela förmiddagen och är fortfarande. Kul till en början, men jag tröttnade efter 2 eller 3 avsnitt. Hoppade över till tvåsittsen med Damian och somnade :-) Vaknade - fortfarande E som går!
Men älsklingen var borta igen och ingen Damian brevid mig heller???? Vad är detta alla lämnar mig hela tiden :-/

Neeee så farlig är det inte! Faktiskt skönt att kunna få vara ifred lite då och då fast ändå slippa vara ensam hemma. Finns inget bättre än att sova till sin familjs ljud i bakgrunden :-) Höra hur de leker med varandra då de inte vet att man hör dem. Eller som det var en annan gång som jag låg i tvåsittsen också då pojkarna stod vid mig och pussade mig i pannan och sa : Älskar dig bästa mamma! Jag älskar dig ändå upp till månen och stjärnorna. Och sedan så börjar de små puttas och jag hade sådan lust att ingripa men jag bara låg kvar och njöt. För det var ju så att dem bråkade om platsen vid mig för den andra ville oxå pussa mig :-)

Men för att återknyta till rubriken så - känns det att jag har hur mycket tid som helst, att vi gör massor fast vi "inte gör något". Vi bara njuter och är med varandra! Vad mer behövs? Inget!

Jag är fulländad bara när jag får massa tid att vara med min familj :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina Branka,tack för tipset med nicken;)Hjärtanen hittade jag på coop!Ha en härlig lördag!

2010-10-16 @ 15:35:40
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0