FB har tyvärr blivit lite mer av vad min blogg borde vaaaaa :-/

Kom på mig just när jag uppdatera min status på Face Book att det jag skriver där borde egentligen hanma här:-/ Det var till och med så att jag kommentera min egna status inte bara uppdatera......... AJA BAJA!!!
Så nu kommer jag att kopiera över hit för nu och sedan får jag ta mig i kragen och bli bättre på det här med bloggandet........

Branka Draguljevic 

Branka Draguljevic ‎3 av 4 små på jobb- läs dagis :-) Även mannen i huset iväg på sitt jobb :-) Jag & lille mannen myser lite nu. Blir till att hitta på något snart! Underbar dag idag med!!! NJUT allihop! Det gör jag i alla fall ;-)

Jelena Ristic- Draguljevic, Vanessa Vanni Bergholm and 2 others like this.

Branka Draguljevic
‎:-) Så skönt med lite fusk SOOOOL! :-) Även lille mannen njöt i sin mjuklift på stolarna bervid bädden. Kan inte motså solariet när det bara ligger runt hörnet för mig..... :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0