Ev. tystnad



En eventuell tystnad kommer att infinna sig här under hela helgen. Kanske fler dagar till och med efter helgen. Det beror endast på att jag inte vill själa tid från min underbara famlij till att sitta vid datorn. Det är de för värdefulla för! Jag har en man och 4 barn som älskar mig gräsllötst. Så mycket som att det inte finns någon som är värd all den kärlek jag får. Så mycket kärlek får JAG och ingen annan känna varje dag. I varje andetag som tas andas det ut kärlek :-)

Jag är överlyckligt lyckligt lottat!

Så därför ska jag njuta av och ta han om min famlij! De ska alla få det de behöver för att må så bra som de får mig att må!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Såå ska det låta!:D

Puss gullungarna från mig<3

2010-10-14 @ 23:26:32
Postat av: [email protected]

Du är välkommen tillbaka när du kan.

Jag väntar....

Ha en trevlig helg med familjen..

kram Julia...

2010-10-14 @ 23:36:48
Postat av: Sanella

Guuud sååå underbaaart ....

De du skriver känns verkligen i hjärtat..

Måste verkligen va en underbar känsla :-))

Kram

2010-10-20 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0