Det går rent ut sagt åt helveteeeeeeee

Asså hur jäkla svårt ska det vara tt få det att funka. Följer exakt intruktionerna om hur jag ska få till det så att jag kan lösenordsskydda. Får inte till det alls :-/

Det man måste göra, är följande:

1. Skapa en underblogg, kalla den för privat eller nåt.

2. Se till att den är lösenordsskyddad.

3. Kopiera din stilmall och ev kodmallarna till din nya underblogg

4. Skriv dina hemliga inlägg på din nya underblogg, och länka sedan till det från din vanliga blogg.

Svårare än så är det egentligen inte. Det är bara lite omständigt att göra…

Det var inte svårt som sagt att göra det men att sedan länka till den nya underbloggen och att när man gjort det att det då ska kräva ett lösenord för att komma vidare det får jag inte till.........

Jag får sitta med det en liten stund till sedan ger jag upp! Då är det inte meningen att jag ska få till det så jag kan skriva ner även det "mörkare" delarna......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0