_ - 0 - _

Någon gäspade på för full fast hon borde vara lite piggare.....lillan så klart. Alla barnen får tid att sova middag men det verkar som att min lilla tös använde tiden till annat idag :-) Men lite frukt hann hon stoppa i sig och sedan bar det av upp till sägen. Så lillan & lillen sover middag igen. Spelmissbrukaren och Hamnti Damnti spelar spel på Xboxen. Jag står i köket, ugnspannkakan i ugnen, disken undan fixad och strax ta ut å´hänga upp tvätten. Väntar nog med tvätten tills jag tagit ut den, "aldrig slutande växa pannkakan" :.)

(bilden har jag inte tagit, men det är ungefär så min ser ut också.........)


Har lägne funderat över om jag ska låta er ta del av något mycket, mycket känsligt för mig. Men som de flesta som känner mig vet så vet de att jag har ett häftigt humör men att det kanske finns en lite mer invecklad förklaring till det har nog ingen mer än älskingen fått ta del av och möjligtvis 2 av mina närmsta tjejkompisar. Inte lika ingående som älsklingen men ändock fått ganska stor insyn i det hela.

Mitt delema är nu om jag låter det bli fritt för alla att ta del av de - hur kommer folk att ta mig efter det, vad kommer folk tänka, tycka om mig efter. Kommer jag vara den samma Branka för er som alltid eller kommer jag att dömmas efter vad ni då fått läsa??? Vem kommer att ha läst det? Kommer gå och undra varje gång jag möter/träffar någon av er som kan ha läst det - har du läst?, vad tycker du just?, vad tänker du just om mig? mm.

Så vad jag egenligen vill nu är att DU som är inne här och läser är att ni lämnar er personliga åsikt om vad ni tycker. Är det lämpligt att jag ger ut något som är för mig fruktansvärt jobbigt att dela med mig? Skriv gärna vad ni tror och vem ni är i så fall så får jag ta och fundera på hur jag ska göra.

Frågorna är många i mitt huvud just nu.........



Kommentarer
Postat av: Ema

Tror att det är en lättnad för dig att få ut något så tungt, däremot är det sista du ska bry dig om vad folk tycker. DE som vet älskar dig fortfarande lika mycket för den du är och du är fortfarande samma Branka i deras ögon. De personer som ser på en annorlunda och tycker mindre om en pga något som har fått en att bli den man är, är antagligen inga vänner....

2010-10-14 @ 18:43:03
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: curlingmamman

Fina du man ska inte bära på tunga saker själv!

2010-10-14 @ 19:19:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Miss Draguljevic :-)

Skit i va fan janko och branko tycker och tänker.Vet av egen erfarenhet. Precis som Ema säger: De som vet älskar dig fortfarande lika mycket för den du är och i deras ögon samma super mamman Branka som alltid, nej jag menade Brankica :-)



2010-10-14 @ 20:28:27
Postat av: niina

Underbara Branka!

Vad du än berättar och vad du än gör så är du fortfarande samma tjej, samma kvinna! Säger som Ema, de som älskar dig, älskar dig för den du är inte för vad du gör...

Kram på dig!

2010-10-14 @ 21:40:39
URL: http://barnmatoblojor.blogg.se/
Postat av: Julia kulasin

Ja du tjejen just nu känner jag dig inte personligen för det var många år sen jag träffade dig o då var du ett barn, men nu är du i mina ögon en helt underbar vacker kvinna, mamma,husfru o allt som hör till o din man måste vara väldigt stolt över dig. att vi alla har fel o brister gör inget o den som inte kan aceptera dig för den du är behöver inte heller göra det,men då är det inga riktiga vänner och sådana kan man vara utan.

Jag lovar Branka vad du än skriver så kommer jag alltid att tycka om dig för den du är och när jag ser dig vill jag ge dig en stor kram.....

Min lilla underbara Brankica....

Mins dig med glimmten i ögat alltid o det har du kvar även som vuxen....

Kram Julia

2010-10-14 @ 22:01:25
Postat av: Emica :)

Hehe ja tiden flyger förbi... Ja en annan var nervös, vafan hans brud kommer döda mig tror jag :P men jag överlevde :-))))



Hehe tack, de orden värmde :-) (drömmarna)...

2010-10-14 @ 23:04:57
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: Sanella

Branka ,, ja håller me alla de här tjejerna som skrivit o min kloka mamma ;-)

EN sak ha ja lärt mig här i livet .. att SKITA FULLSTÄNDIGT i va folk tycker , tänker o pratar..

För så mycket skit som kommer från vissa munnar ... Helt otroligt ..

O speciellt från våra Juggo kärringar ...

Många dömer tyvärr människor hej vilt ...

Men de finns ingen som e perfekt ...

O ja kan tala om för dig att många gånger e de väldigt skönt att få skriva / prata av sig ...

Så du ska helt o hållet skita i va andra tänker o tycker ...

Känner du för att skriva o dela me dig så ska du göra de ..

Stor kram

2010-10-21 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0