64.4 and Houston we are falling!

Vart på mvc på efterkontroll. Blodtryck mätt, hb taget och så vikten :-) Det ända nuffrorna jag memoriserade var ju så klart vikten 64.4 kilo gram. Det känns att jag går sakta men säker neråt för varje vecka.

I morse så kramade Sid mig bakifrån och gnällde över att det knappt fanns något att ta i längre. En anna gnäller inte jag stor log och njöt över att han märkte det. Att det inte bara är vågen som visar mindre :-)

Hemma nu, lillen sover jag passar på att ta min egen tid nu. Med datorn framför och te koppen brevid!

Annars var allt bra på kontrollen, slapp spreta på bena! hatar gynstolen. Har försökt se på den som prinsess stolen men det funkar inte. Tycker det är så pinsamt att någon annan ska stoppa in sina fingrar och känna! :-/ Neeee, det är bara en som får göra det om det inte är på förlossningen då.....hahahahha

Snacket om att vara med/hålla i föräldrar grupper ko på tal igen! KUL! Så nu ska jag ta mig en funderare och spana lite på vad som jag skulle vilja dela med mig. Eller hur jag skulle göra det osv. För allt bör höras tycker jag!

Tiden rinner iväg, snart dags att hämta resten av barnaskaran! Nästa vecka är det höstlov med.


VAD SKA NI HITTA PÅ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0