5 minuter

Om 5 minuter ska jag ner och väcka grabbarna bus :-) Så passar på att vara helt själv-bara jag och datorn :-)
Har varit en si så där natt.......... jag satt här för knappt 6 timmar sedan och då hade jag just matat lillen. Har även nu gjort det men han ligger inte hos mig denna gången längre. Har lagt ner honom i liften :-) Han var nog egentligen inte så intresserad av att äta ännu men han fick i sig en del. Trots att det nästan var sex timmar sedan han åt sist och jag var uppe med honom så känner jag mig mega super trött fortfarande :-/ Så det kommer nog bli en dag då jag bara fixar iväg de resterande 3 till dagis och kommer hem och lägger oss och sover hela dagen :-) Känner att batterierna behöver laddas upp för att orka eftermiddagen tillsammans med allihop sen :-)

Men nu bär det av ner till grabbarna bus först :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0