Vad väcker min entusiasm?

Vissa dagar känns det som att jag inte känner någon iver eller glöd, att jag inte har någon förtjusnig i eller intresse för något, att jag inte alls vill engageran mig för vad dagen har att erbjuda. Helt ointresserad, utan hängivenhet och värme för livet. Så vad är det som då får mig att ändå brinna som elden? LIVET i sig och LIVETS MIRAKEL som för mig är min familj. De får mig att skratta högt, de får mig att vara lycklig, de får mig att se framåt, de får mig att vilja bli bättre men de kan även få mig att vilja skrika av ilska och irritation, få mig att vilja vara ifred, bli ledsen och gråta. Men mestadel dansar jag inom mig själv när jag är tillsammans med dem. De ger livet mening och väcker min entusiasm varje dag. Med de i min närhet vill jag massor :-)

Önskar varenda ögonblick gick att föreviga på ett sett som visar andra hur jag har det och känner det för min famlij. Jag önskar alla kände så! Det är varje människa värd i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0