Rökare?

När räknas man som rökare? När man röker dagligen? Om man bara röker en cigg om dagen? Om man bara röker när man festar? Är man rökare om man röker ett paket på de 4 timmarna man festar en fredag eller lördag?

Många säger att de inte är rökare, att de bara fest röker. Men om man då är ute varje lördag, ibland även fredag. Att man då suger i sig skiten från ett helt paket under en 4-5 timmar. Och då det är dags att bege sig hem från krogen står och tigger cigg av korv gubben utanför för att ens är slut redan. Det är 40+ cigg på 8-9 timmar i veckan. = 6 cigg om dagen om man slår ut det. Räknas man fortfarande inte som rökare då?

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Så fort man röker en enda är man rökare tycker jag!kram och ha en fin dag

2010-11-01 @ 05:20:26
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Ema

håller med dig om att vara eller inte vara rökare, men tror det är sällan man röker 40cigg på en natt då det är två paket :-) då jag är ute i sverige så är de väl inte ens 10 cigg jag kommer upp till på en utekväll vilket e sällan då jag även nu sällan röker vanliga dagar..

2010-11-01 @ 08:02:18
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: Ema

hehe finns det nog, men då är man inget än rökare, om inte även smygrökare under vardagar :-) men ett paket är 20cigg..2 är 40cigg

2010-11-01 @ 08:52:39
URL: http://emskling.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0