Istället för skriva av mig så fastnar jag alltid med annat........

Jag fastnar alltid på Face lr Familjeliv, fast jag alltid tänkt att jag ska blogga av mig lite :-/
Men nu sitter jag äntligen här efter att ha kikat runt på fb o fl åhhh lite annat......

Tiden går fort lillan är 8 månader nu och snart fyller killarna 3 o 4 år :-) Att lillan blivit 8 månader tänkte jag inte ens på innan jag såg det på fb, på både gott o ont typ :-/ Att jag inte håller koll på månaderna själv :-) Fy på mig!

Och nu så är det ju dags att hålla koll på veckor och månader igen :-) För nu så går det inte att missa att jag är gravid :-) Magen bara växer :-) Är nu i vecka 10 ungefär, men det syns redan.
Med Damian syntes det nog inte förrens i 5:e månaden lite. Man kunde ana att något var på gång :-)
Ska till Mvc den 9:e på inskrivningen bara. Sen så bokar jag väl en tid för UL runt vecka 18 :-)
Ser fram emot det och hoppas allt går bra även denna gången. Så efter sommare att en liten tittar ut :-) Får nog gå hela sommaren och plågas/njuta av värmen. Det ska nog gå det med, så runt sept-okt blir vi 6 :-)

Blir nog inte mycket mer nu för denna gången som jag hinner skriva.

Det är dags att väcka lillan och Damian som slocknade i soffan efter dagis.
Sid har också kommit hem och det börjar bli dags att förse magen med mat! :-)
Är lite lagom hungrig nu!


Kommentarer
Postat av: vanessa

herregud ni är så många:) vill oxå ha en mega familj:P...är hon redan 8 månader gud vad fort det går och nu ska du ha en till helt otroligt men på ett bra sätt:)..mår du illa å så eller mår du bra?för du hade väl inga såna illamåender när du väntade dom andra??

2010-04-08 @ 16:57:16
URL: http://mammivanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0