Invigningen av World Cup 2010 Afrika

party time 1479267c VM invigning i SVT
Missade den stora Festen!

Tydligen så direkt sändes den stora tillställningen som hölls på Orlando Stadium i Soweto/Johannesburg. I torsdags på svt24 :-(



Vi missade det eller rättare sagt Sid kunde inte se att det var någon kanal som sände det i tv . Större artister som Shakira, Black Eyed Peas, Alicia Keys och John Legend uppträdde och en massa Afrikansk musik.

Och även reprisen lyckas vi miss med som började 23.15 i SVT1. Men det verkar som att de kör en dubbel repris då det på infon står att den började 02.25 och slutar 05.30. Vill ju så gärna se hela men kommer inte att orka hålla mig vaken. Får hoppas att de sänder den fler gånger. Men hade varit allra roligast att ha sett den innan själva fotbollen börjat för att komma in i rätt stämmning. Nu går den i alla fall i bakgrunden. Får se hur länge jag blir kvar......

Försöker förgäves lägga upp låtarna från youtube :-/ Har aldrig gjort det förut och nu är det bara övertidsarbetarna kvar uppe på kontoret. Så jag lär inte kunna luska ut hur jag ska göra det nu heller.

Så nu stänger jag ner min lilla PINKI :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0