Om jag vinner en bloggdesign........



Hmmmmm, måste ju komma på lite och fundera ut hur jag skulle vilja ha min blogg om jag nu vinner en ny bloggdesign. Ska kika runt lite med på andras och se om jag kan få lite tips o ideer att låna med till min. Tjejen som jag tävlar hos verkar riktigt duktig så skulle kunna ge henne helt fria händer men hon måste ändå få lite att gå på tycker jag. Vill att den ska representera alla i familjen lite. Få med vad var och en tycker om och en litet hum om deras peronligheter. Så jag ska nu försöka i punkt for få med lite av var och en o lite av mina tankar på vad jag vill ha med.

Om jag börjar med Familjen

* Familjen består av Mamma-jag då, Pappa Sidney, Damina våra äldsta grabb, Colin lillebrosan (mellan barnet), Donna lill tjejen, Katten Missy och så en liten bebbe i magen, än så länge :-) Bf 11 September.

* Vi håller på Chelsea Fc

* Filmer/ karaktärer killarna gillar är - Blixten Mcacueen, Transformers, Hulken, 2 fast 2 furius, Spiderman, Superman, Ironman mm Men det är dem som snurrat mycket.

* Sen har vi fotboll som stor intresse, blommar är i fockus av våran lilla kille.

* Jag älskar sommar, sol & bad

* Färgglatt är att föredra, lite somrigt

* Älskar att fotografera, Skydda fotona jag lägger upp så de inte går att kopiera.

* Vill kunna följa denna graviditet med någon for av automatisk uppdatering vecka för vecka.

* Allmänt, kategorier,arkiv ska vara stilrena som de är nu men med lite finare/vackrare typsnitt o färg. Till höger om inläggen. 

* Rubrikerna till alla inläggen ska vara något större

* Samtliga sidor ska vara lika

* Tid och datum ska finnas längst ner på inläggen, även så man kan kommentera. Med liknande eller passande stil och storlek som i rubrikerna (mindre)

* Snygga ramar på fotona

* Möjlighet att välja att följa bloggen.

* Lite om mig själv och bloggen till vänster om inläggen, profil foto

Lite av vad jag hittils kommit på......

Så om jag vinner så skulle jag vilja att hon på ett kul sätt kunde få med lite utav allt detta.
Kanske är för mycket begärt eller lite jag vet inte alls.
Men jag får vänta och se om jag överhuvudtaget har turen med mig :-)
Annars så får jag spana vidare efter fler tillfällen att få till en design.

HÅLLER TUMMARNA I ALLA FALL!!! :=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0