Mvc snart.........


Vaknade vid 05.00 och fick en känsla av att det snart var dags att gå upp :-/ Ucsh tänkte jag, jag vill inte, jag orkar inte. Men när jaf kikade på klockan och såg att den bara var 5 så kunde jag andas ut och vända mig om och sova vidare :-) Klockan var ställd 08.00 så hela 3 timmar till kunde jag sova! Kändes verkligen som att jag behöde det. Men redan efter en timme så vaknade jag igen. Pigg och utvilad typ. Jätte konstigt........ Så jag gick upp och duscha, fixa mig, ätit en skål med havre fras.

Nu sitter jag och bara tar det lugnt en stund medan alla andra sover fortfarande.
Det är så tyst, lugnt och skönt! :-)

Snart så ska jag iväg till mvc på rutin kontroll. Får se vad Bm säger denna gången.

Nu ska jag surfa vidare en liten stund - läsa lite nyheter kanske, kika in på fb, lite andra bloggar som varit kul att läsa på sistonde. Ska även försöka fundera ut vad vi kan ta med oss att tugga på om vi åker iväg till Brunnstorp eller annat bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0