En ny bloggdesign skulle sitta super just nu!!! :-)



Jag är med och tävlar om en ny bloggdesign!!!


http://knixieoknas.blogspot.com/2010/06/tavling-vinn-en-ny-htmlbloggdesign.









Åhhhh jag hoppas, hoppas att jag verkligen vinner en ny design!
Denna tjejen har gjort en till min kompis tidigare.  Den är super fin och söt!
Skulle verkligen, verkligen vilja ha en lika fin jag med.
Jag själv har ingen som helst humm om hur man ska få till det så det blir fint och mer personligt.
Skulle vara så mycket roligare att blogga med med en fin design. Skulle tom kunna tipsa andra/fler om att jag har en blogg och att det vore kul om de kikade in och lämnade ett eller flera avtryck.

Så håll nu tummarna för mig att jag vinner och att jag inom kort då har en alldeles egen fin blogg att vara stolt över :-)


http://knixieoknas.blogspot.com/2010/06/tavling-vinn-en-ny-bloggdesign.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0