Hitta Damians rutin upplägg när han vart bebis :-)


Mina Rutiner

 07.00 - 08.30 Vaknar jag. Då äter jag gröt till frukost!
Skulle jag vakna innan 07.00 får jag en  flaska välling först & gröt 1-2 timmar efter.

 

   10.00 Lite banan/annan frukt till mellanmål.



  11.15  sover jag middag nr.1 i min säng, (ej somna i famnen)
ca. 1,5  timme.  ( INTE LÄNGRE ÄN SÅ)            



   13.30 LUNCH  lagad mat/burkmat. (HELA BURKEN)                        
 Vatten först när jag ätit  upp ! Till efterrätt kex,frukt eller annat gott.



 BUS O LEK!!!
 



   15.00 Dags att sova middag nr.2 ca. 1,5 timme. Precis som tidigare, i sängen icke somna i famnen.
(INTE LÄNGRE ÄN TILL 16.30)

 

   17.15 Kvällsmat lagad mat/burkmat. (HELA BURKEN) 
Vatten först efter jag ätit upp! Till efterrätt Kex,frukt eller annat gott.



   18.30  badar jag en stund.



   19.00  NATTNING med en flaska välling.




 Läggas i säng direkt, EJ somna i famnen)                                      



INGEN VÄLLING UNDER NATTEN!!!( Ev. lite vatten bara.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0