forts...........

Har nu näst sista plåten med bullar i ugnen kl. är 13.20 så jag kanske hinner hämta killarna också.
Danna har vaknat för några minuter sen men hon ligger snällt kvar i sängen där uppe och pratar med sina gosse djur som hon har i sängen.

Så typiskt jag lyckades bränna eller aaaaa grädda den första plåten lite längre så de är lite mörkare än vad jag ville att dem skulle bli. Och jag glömde äver mandel på dem :-( Aja de smakar i alla fall ok.

I ju med att jag nu har börjat lova mig själv att göra något varje dag så tänkte jag att jag imorgon ska gå på mamma gympan med Donna imorgon efter lämnat killarna på dagis. De kan vara något faktisk!

Kom ju tyvärr inte iväg till friskis som jag lovade mig själv att jag skulle göra igår när Sid kom hem.
Ema kom, Disney var här, vi käkade och tjatade en del. Senare på kvällen åkte vi till Maxi, tror kl. var 21. Om inte lite efter till och med. Efter det satte vi oss på MAX ock åt igen. Jag med min ständiga hunger. Jag fick båda två att göra mig sällskap :-) alltid godast när man är fler.

Så jag lät det vara, jag svek mig själv lite. Istället så hadde jag det kul med tjejerna. Det var inte dumt det heller!

Nu är sista plåte bullar i ugnen. (13.36)
Har inte hämtat lillan än, deda kom just ocså.
Får se ve som hämtar killarna av oss............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0