Dagis, bullbak, lunch och dagis idag.

Japp jag lämnade killarna själv idag på dagis, deda fick vara hemma hos oss och vakta en sovandes Donna. Kom hem åt lite frukost. DUMMA mig gick på tomm magen nästa, åt bara en banan innan. Självklar mådde jag redan illa innan vi han komma ut på gatan :-/ AJA BAJA mig, får ju inte slarva med att äta nu längre!

PGA att jag slarvade i morse så har  jag mått illa hela tiden nu, trots att jag tog en tablett mot illamående.
Även nu borde jag äta min lunch som jag reddan har värmt. Men självklart ska jag bara........

Jag får ta och äta lite nu. Åter kommer ev igen om jag hinner innan det e dags för killarna att komma hem.
Hoppas även Deda kan hämta de själv. Har BULLAR i ugnen :-)

Ja, jag har varit lite duktig idag, som jag lovade mig själv igår :-)

Hej Svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0