Tvättat, diskat, damsugit, svabbat, hängt tvätt och vad mer?

Uffft idag blev det verkligen en städar - donar dag för mig. Jag vart riktigt duktig tycker jag i alla fall.
Vart uppe först vid 6 tiden då pojkarna fått för sig att det var dags att gå upp redan. Trots att de knappt kunde hålla ögonen öppna. Men de fattade att det verkligen var tidigt då inte ens Disney Channel börjat sända så de gick snäll tillbaka till sina sängar när jag sa åt de att sova en stund till. Vi sov till 11 ungerfär sen. Jag och pojkarna i alla fall, lillan tog extra lång sovmorgon. Hon är en lite tonåring redan-hoppas att hon fortsätter så.  

Hade Deda här en stund som underhöll kidsen under tiden som jag fixa med allt annat. Skönt att slippa behöva vara en hök samtidigt som jag stressar med att hinna så mycket som möjlig innan Sid kommer hem. Han med det mesta innan han dök upp. Diskade rent efter helgen, då vi har en förmåga att låta allt bara sammlas på då. Tvättade en maskin med mörk tvätt, städat upp på mitt sätt i grabbarnas rum och påbörjat dammsugningen. Han kom och tog sig en stund där uppe vid datorn och med grabarna vid xboxen. Under tiden damsög jag färdigt och svabba, slängde in ytterliggare en maskin och hängde upp den första.

Hann bara kika på mailen innan det bar av till Mullsjö för mig och grabbarna. Lillan sov middag och Sid slappa bara. Så jag och grabbsen satte oss i bilen och tutade iväg på Duplo jakt :-)

Uffft, vad långt det var till Mullsjö! Minns det inte som så långt :-/ Kommer nog inte åka dit igen bara för att typ. Inte om det absolut inte är ett måste.

Vi kom hem åt kvällsmat och så bytte jag bara grabbarna mot lillan och satte oss i bilen som tog oss till Ica Maxi för att handla lite. Nu är jag helt slut i alla fall. Men kidsen verkar inte vara alls trötta. LIllan står just och skriker på mig glatt och försöker komma åt tangenterna. Killarna kan inte slita sig från Duplot som ligger över hela rummet nu.

Ska ta och lägga lillan strax, sen tar jag pojkarna och någon gång efter det även mig själv :-)

Imorgon blir det eventuell att hitta på något kul utomhus :-)

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Tack för dina gulliga kommentarer jämt:D



Ja släng gärna upp en bild på din mage också. spännande att se:) Nu börjar man bli otålig minsann... hihi

2010-08-10 @ 14:57:59
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0