Tröttheten fortsätter att hålla i sig.

Är super trött, sover inte alls bra. Vaknar oftast någon gång mella 3-4 och kan inte somna om först runt 6 tiden. Visst sover jag ungefär till 10-11 sedan. Men det hjälper inte det minsta! Hur ska det på onsdag blir kul att se :-/
Donna skulle egentligen börjat sin inskolning idag. Men tyckte att det bara skulle bli så mycket mer jobb i ju med att pojkarna inte börjar först på onsdag. Så kommer att göra så att vi alla fixar oss, lämnar killarna och sedan går till östras med lillan. Då kan jag vara där utan att behöva tänka på vad killarna ställer till med hemma med vem det nu än skulle ha varit med om jag hade varit iväg idag o imorgon med lillan redan.

Imorgon kommer mamma och håller oss sällskap och ska fixa sina underbara kotletter till oss :-) Kommer verkligen bli GOTT!!!

Sitter just nu och kan knappt hålla ögonen öppna :-/ SUPER JOBBIGT!!!
Sid är i och för sig redan hemma så skulle kanske ta mig en power nap :-) Sen blir det liten sväng ut till mat affären och handla allihop. Hitta på något lätt till kvällsmat och försöka komma i säng riktigt tidigt. Så att vi orkar upp tidigt resten av veckan :-)

KOmmer knappt ihåg vilka tider det va som killarna brukade vara på dagis förr. Så måste ringa de imorgon och kolla vad det är som gäller nu. Lite andra regler som kommit också om jag inte har helt fel.

Nu ska jag rulla över på sidan och snooozzzza lite här i soffan :-) En kvart är i alla fall en kvart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0