Normalt????

Är det normalt att hänga tvätt klockan 23.00 på en fredags kväll, höggravid i vecka 37 snart och dunder förkyld?? Det är inte det va???

Kanske inte för andra men det är precis vad jag har stått och gjort. Visst tog jag hand om mig själv lite innan dess. Jag såg till att jag nu kan rulla ett par mil till innan det är dags att fixa fossingarna igen. Jag tappade upp ett fotbad, fila fossingarna och klabbade in massa fukt & mjuk görande kräm på dem. Och satte på mig stumpor som jag inte kommer ihåg när jag senast hade det på mig. 

Men det var också lite energi krävande tyvärr :-/

Så nu sitter jag svettig, höggravid, utmattad, dunder förkyld och små sugen på något. Värsta kominationen!!!
Borde inte ens vara uppe och sittandes vid datorn just nu. Borde ha gått och lagt mig för minst en timme sedan.
Men nej, nej för min del så är det så här det ser ut oftast. Jag är alldeles för envis för att erkänna att jag borde ta det lugnt och vila vid det här lagen nu.

Synd bara att mitt huvud känns alldeles för tungt och totalt osocialt. Annars hade nog lilla Ema kikat förbi på lite Baklava fika nu. Då hon just kommit hem från sin semester så tänkte jag att jag kunde fått höra allt kul redan idag/kväll. Men var tyvärr tvungen att be henne kika bort imorgon istället då jag är som jag är just nu...... :-(

SÅ FÖRKYLNING GE DIG NU!!!

Ska väl vara bättre imorgon redan hoppas jag :-) Det blir faktiskt dag 4 på förkylnings stadiet, fast jag egentligen bara varit dålig idag och igår. Men det eär ju så att jag drog på mig den redan i förrigår då jag bara skulle vila lite under fläkten och svalka mig lite. Men det blev att jag sov under fläkt fan i TRE timmar. INTE BRA ALLS!!!!

Ta mina vitaminer och en frukt sedan blir det sängen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0