Lördag, kul sällslkap på A6.

Åkte upp till A6 efter en sovmorgon för min del. Jag gick väl inte upp först 12.30 ungefär. Men det beror delvis på den härliga halsbrännan som jag hade i ett par timmar under natten. Började väl runt 3 tiden och gav inte med sig helt först runt 9 då jag för tredje eller fjärde gången var och tömde blåsan. Sen så tog jag igen för veckan som gått lite också. Inatt ska jag väl förhoppningsvis slippa halsbrännan. Trots att det blev frosseri med kräftor sent nu ikväll med. Sid köpte små härliga mint piller som ska hjälpa mot surauppstötningar i 12 timmar framåt. Tog 2 innan maten så nu hoppas jag att de verkligen gör underverk. Jag rapar och har mig som vanligt men det verkar som att de är av mildare form i alla fall :-) Hahhahahahha!

Vi var i alla fall iväg runt 15 tiden och träffa en kompis från råslätt tillsammans med hennes två av tre kids. Det blev en "mulatt träff". Även en bekat som vi tidigare lärt känna lite smått då vi började prata bara en dag på stan, var där med sina två små. Så kul att se alla de små mixarna :-) Som jag alltid säger - det kan aldrig slå åt fel håll när man mixar ordentligt ;-)

Det blev en massa bus & lek för barnen, för oss vuxna blev det till att tjata av oss & fika :-)

Mycket uppskattat!!! Så nu ser vi fram emot fler träffar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0