Helt, helt ensam i huset nu :-)

Jahopp, då var jag helt själv hemma..........

Killarna åkte iväg med Deda till dagis, jag gick ner med lillan till hennes dagis. Inskolingen funkar toppen med henne också som det har gjort med pojkarna med tidigare. Så idag har jag bara vart ner och lämnat henne :-) I ju med att det blir första dagen som hon är där utan mig så blir det till 11.45 bara idag. Tror att det blir så imorgon med, sen nästa vecka så kör vi på "hel tid". Kommer att gå som pojkarna ungefär 9-14, tisdag-torsdag. Kan bli att det blir 9.30-14.30 för henne de gånger jag kanske blir tvungen att lämna och hämta helt själv.
Men det ska inte vara några problen alls, de är så goa allihop där nere som jobbar :-) Har verkligen haft tur med Fsk personalen alltid! Har inget att klaga på eller ens gnälla om. Har varit toppen sedan dag ett med Mr.D, sen har det bara flytit på. Det är så skönt att slippa vara en gnäll morsa som vissa man hör när de pratar om sina upplevelser kring deras barn, fsk, pesonalen och allt mer eller mindre.

Usch neeeee verkligen skönt att vi har sluppit allt sådant. Det kan ju vara mycket så att det är ens egna syn på det hela som gör att det blir så mycket besvikenhet också. Vilken inställning man själv har till andra smittar av sig!

Ska nog ta och passa på och skruva ihop bebbens säng, röja lite i vårat sovrum, klädkammaren och så nu medan jag är hemma själv. Får se hur mycket jag orkar och hinner innan det är dags att hämta lillan. Borde hinna en del om hon inte skulle bli allt för ledsen så har jag 2 timmar på mig att greja. Sen när jag hämtat henne så lägger vi oss båda och sover en stund :-)

Livet leker!!!

Mår för i övrigt toppen och fortsätter räkna neråt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0