Förmiddagen spenderade vi i Friadalen!


Hej, hej allihop!

Sitter och ta det lite lugnt nu, väntar på älsklingen och att lillan ska vakna. Tänkte att vi ska åka upp till Stadsparken och grilla lite kotletter bland annat. Förhoppningsvis blir det lite kyckling som åker på grill gallret:-)

Är ganska slut nu efter en härlig förmiddag med bussturer, lek, bus och träff med Mormor :-)

Jag vaknade starx efter att en av killarna var på toa i morse runt 10 tiden. Hoppade in i duschen direkt och undertiden jag duscha så bestämnde jag mig för att vi skulle ta en liten utflyckt till friadalen. Efter att alla fått lite i magen så fixade jag även kidsen - dusch osv. Strax innan vi skulle går ut så ringde min mor på hem telefonen och vi bestämde att hon skulle möta oss i parken.

Mycket starkt av henne att fatta tag om luren och ringa hem till oss efter så långtid nu. Just att hon ringde hem också och inte till min mobil. Hoppas på bättre relationer till varandra allihop. För barnens skull känner jag att det verkligen behövs. Allt annat gammalt behöver inte tas upp alls. Utan att relationerna bygger på framtiden. Och barnen! TYcker att alla barn har rätt till att träffa sina mor och farföräldrar. Även andra släcktingar. TYcker inte att föräldrar borde har rätt att neka umgänge med den ena eller andra. Om personerna i fråga inte är farliga eller fel för dem.

Ojjjj nu snarkar någon här brevid mig :-) killarna är på "G" nu igen efter att suttit en stud och återhämtat sig lite. Så nu ska jag väl ta och hämta ner lillan och få i henne lite mat. Låter Mr. S susa lite under tiden så vi kan åka iväg sen.

Kommentarer
Postat av: Ema

Va kul att ni träffa mormor =) anade det då jag stötte på henne.. :)

2010-08-03 @ 23:18:23
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: vvanessa

vad mysigt:) kul med mormor med =)

2010-08-04 @ 21:20:45
URL: http://mammivanessa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0