Förkylningen håller i sig :-(

Vaknade super täppt och hes idag. Jätte jobbigt!!! Det gav med sig en liten stund efter en kopp hett camomill te och frulle. Men känner mig fortfarande tung i huvudet.

Mamma vart här med massa, massa gott. Hon har gjort baklava till oss, MUMMMMSS!!! Vi kunna äta och njuta av den till fullo så hoppas på att jag känner mig bra imorgon. Men ska nog ta en bit nu i alla fall och trycka i mig.
Får bli min energi kick då vi ska ut och kika efter bilstol till bebben bland annat. Måste även köpa tvättmedel på Råslätt. Så vi kan tvätta under helgen så det verkligen blir tomt i tvättkorgarna. Då lillan har fyllt den med sina sängkläder :-) Hahahhahah!!! Hon säger inte till direkt när hon vaknat utan hon sitter kvar leker gör sitt sen ropar hon att hon är klar:-) Ofts så håller inte blöjan för hennes verk då :-/ USCH, USCH, USCH!!!!

UFFFTTTT!!!! Ögonen rinner i samma takt som näsan just nu!!! Jätte jobbigt kan knappt se vad jag har framför mig :-/ Ska ta en kopp med te och baklava till. sen så bär det väl ut då. Kan inte bara sitta hemma fast jag mår kasst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0