Dunder förkyld....

Sitter och kan knappt andas just nu. Drack en kopp camomill te, hjälper lite i alla fall. Det vart inte så farligt under natten och morgonen. Men nu efter kommit hem från Donnas fsk så blev det mycket värre. Fick mig en lite tös i knät som verkligen,verkligen inte ville göra annat eller vara med någon annan förrutom mig. Hon var väl lite små förkyld hon med så det kan ha gjort sitt. Är super känslig mot "barns virus" nu när jag e gravid :-(

Så typiskt att dra på mig en förkylning nu, men det ska väl gå det med. Ska iväg till tandis med Lillan & mr. C kl 13.00 så ska pilla i mig lite mat innan och sedan väcka lillan så vi kommer iväg i tid med bussen. Mr.C hämtar Deda och möter oss hos tandis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0