Dagis & tandis....

Lämnat lillan, grabbarna for iväg med Deda till sitt och så. Mr.D ska hämtas tidigare idag - har tid hos tandis klockan 12 med honom. Även lillan ska hämtas då om jag inte hör något från de tidigare.

Igår så gick det hur bra som helst med att lämna henne, samma sak idag med :-) Så kul att se min lilla tjej bli så stor nu! Hon hade massor att berätta när hon kom hem igår. Hämtade henne dock lite tidigare än vad vi sa från början. Men det var för att det blev lite oroliga för att hon lyckades bajsa tre gånger på kort tid. Så det tänkte att hon kanske åkt på något stackar redan. Men som tur var var det inte så utan det var en Donna katastrof som vanligt :-) Hon är duktig på att trakassera med sina tjrenobyl utsläpp. Det de gjorde bara var nog att det bytte för tidigt innan hon vart helt färdig så det ble tre byten. Visst var det balndade sådan som de sa men ingen konstigt som den lillan äter. De kommer nog att få sig en omgång idag med :-) Hahhahhahah!!!
Men jag varnade dem för det :-) Så NIX inge dålig mage var det inte i alla fall. Skönt!!!

Ska nog pilla i mig lite frulle igen och ta mig en vil stund innan det bär av till att hämta och tandis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0