Vad mycket det gör att bara komma ut lite.....

I ju med att grabbarna nu har börjat på dagis igen och det är 19.00 som gäller på kvällen då dem ska vara i säng s

Det här var allt som blev kvar av ett jätte lång, smått "avslöjande" inlägg som jag  skrev igår.
Endast rubriken och en halv mening, det aär inte mycket. Jag blev avbruten av ett häftigt skrik nerifrån. Det var Damian som vaknade glödhet efter sovit middag.
Jag rusade ner och lät datorn bara va e stund sen när jag komm tillbaka så strulade näte till sig så allt jag skrivit försvann. Ja sparar sällan i mella åt när jag skriver. Får kanske börja med det. Men inlägget som försvann va inte meningen att det skulle läggas ut än. Det var kanske lite för mycket för tidigt :-/ Jag fick ialla fall skriva av mig det och bara det gör att jag kände mig bättre. Det är ju för mi egna skull som jag skriver. Det hjälpte att bara ha fått skriva av mig. Men kommer nog komma att skriva om det förr eller senare igen.

Nu har jag en liten tös som snart skriker efter mat och vi ska åka iväg och hjälpa vår lilla Ema och borra lite så hon kan få iordning på sin lya ätligen efter att ha målat om och grejat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0