Löradag lördag lördag en bra lördag :-)

Började med lite kuddar puffar (havrefras) med grabbarna sedan bar det av till Friskis&Svettis med Damain.
Jag och han har börjat på familjejympa (3-6)år plus vuxen. Under tiden fick Colin vara med Pappa Sid och lilla Donna hemma. Donna sov ett lite längre idag. Men när vi väl kom hen så blev det dags för Colin och Pappa att hitta på något. Så nu är de iväg och jag, Damian och lilla Donna är hemma. Jag tror/vet att detta gör jätte mycket för alla att få lite eget att göra att vi inte är alla hela tiden. Fixade i alla fall termins kort till Damian så nu har vi lördags kul fram till den 20 december i alla fall- Sen får vi se om han tycker om det och vill fortsätta nästa termin också eller om det då blir Colins tur att gå och Damian hitta på annat med Sid eller också att båda går :-)

Hej jopp nu har jag en lite tös som vill umgås:-)

Kommentarer
Postat av: Ema

Låter jätteskoj =) dags för oss snart med =)

2009-09-19 @ 14:12:39
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0