Lämning på dagis 08.30

Idag var mina killar lite ledsna båda två när jag skulle lämna dem :-( Colin gick det bättre för, han gick med Anna in och skulle bygga koja. Men Damian blev kvar hos mig och började gråta. Inte alls vanligt att det  är han som blir ledsen. Får mysa lite extra med honom sen när dem kommer hem. Hann upptecka att en av Colins hörn tänder äntligen är på gång :-) Trodde aldrig de skulle komma. Nu återstår det tre till!
Får lite roligt besök snart så jag ska ta och fixa lite innan och hinna ducsha så återkommer eventuellt senare.

Kommentarer
Postat av: Ema

Stackarna är väl inte vana vid att gå på varsin avdelning. Naaw plutten har alla tänder snart!!

Oj oj, besök av?? =)

2009-09-11 @ 10:17:48
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0