Horoskop

Jungfrun som jag är så stod det så här-

Jungfrun
Du kanske inte visar mycket av hur du känner dig inombords fast du känner dig upprymd av hoppet om att dina drömmar och planer inför framtiden kommer att utvecklas och gå i lås. Det är en exemplarisk dag för att umgås och njuta av dina vänners sällskap.

Läste i Jazz blogg och hon hade med alla tecknen, men min är så klockren så jag var tvungen att kopiera den och lägga upp. Kunde inte stämma mer än så. Undra vart hon hittade just det horoskopet. Brukar ju vara olika beroende på vem som skrivit det.

Jag har alltid varit rädd för att visa mina riktiga känslor rakt av. Redan som liten blev jag påverkad av en viss händelse som gjorde att jag vände mig inåt helt. Det har blivit bättre med tiden och jag har öppnat mig mer och mer. Men spåren satte sig ordentligt. Jag kan ha varit tre, fyra år när händelsen ägde rum.
Tanken att om jag visar kärlek och hur glad jag är över någon eller något så kommer de/det försvinna från mig.
Det har medfört att jag lätt stöter bort mina käraste och inte visar att jag verkligen värnar om dem. Jätte jobbigt för efter att jag gjort/sagt något dumt kommer även ångesten och ånger. Så jag i ett nötskal Kaxig, tyken, okänslig men knäck det och motsattsen kommer fram med mycket mer känslor än någon annan.

Kommentarer
Postat av: dragi

Man tror ofta att man är helt ensam om att känna på ett visst sätt,även om jag är tillräckligt smart och vet att det inte är så. Man vet även att man har många år framöver sig och att saker o ting blir bättre men man fastnar lätt i "just nu". Kan säga att även om jag har många deppinlägg så är det som du säger fruktansvärt skönt att skriva av sig,och det känns bättre när man publicerat det,oavsett vilka som läser.



kram teta!

2009-09-13 @ 10:39:27
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: Ema

Känner igen mig i det där med att stöta bort folk o inte prata om my feelings.

Men du är underbar, du har visat motsatsen många gånger!!!:)

2009-09-14 @ 23:51:56
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0