Vad vi har hittat på annars.....

Brorsbarnen kom förbi en sväng idag! Låter så fel att säga brorsbarnen egentligen men det är vad dem är :-) Jasmina & Dragisa! Kanske ska kalla de för Damian & Colins kusiner istället? Nja......
Varför det känns konstig är väl det att jag blev faster redan när jag var 3 år typ till Dragisa och så kom även lilla Jaca snart efter :-) Som förresten fyllde 23 år den 23:e! Grattis! Kommer ihåg när Dragi började på Bäckadals gymnasiet (samma som mig) och han berättade för någon att hans faster gick där också. Alla trodde att han pratade om en lärare så klart. Hahahahahahah!!!!! Alla har undrat hur typ! Men ganska enkelt. Jag är yngsta barnet i familjen och deras pappa är äldsta brodern. Jag har 3 till bröder :-) JEEPPP! Yngst och enda tjejen! Men det har varit lugnt, vi är tyvärr inte uppvuxna ihop allihop. Då deras pappa och jag endast har pappa som gemensam biologiska far. Sen bröderna som kommer efter honom har vi bara mamma som gemensam biologisk mor. En av de har jag inte ens träffat någonsin då mamma lämnat honom som nyfödd. Hon själv ska aldrig ha träffat honom efter det. Hon var ung och dum! hon hade nog sina anledningar. Har inte ifågasatt det riktigt, riktigt :-( Skulle vara kul nu att ta reda på vem han är och så, om han ens lever. Med tanke på krigen som varit i Fd Jugoslavien. Får se vad det blir av det.
Och så har vi ju Tina & Kattas pappa, vi har samma pappa och mamma vad vi vet i alla fall. Jo, men det är det! 

I alla fall det blev en lite bakgrunds fakta också.

Dem kikade bort, satt en stund och så "lurade" jag på dem mina små troll :-) hehehehehhe
Dem skulle iväg till Sub Way och käka så dem fick ta med sig grabbarna. Så skönt att vara själv lite!
Vi börjar smått gå varandra på nerverna nu. Har inte riktigt ork att springa runt efter dem och så.
(Deda var inte här idag). Så det var perfekt in tajmat att dem kom just när dem kom :-) Dem gick dit och tillbaka utan vagnen till och med, hittade massa roligt på vägen och så :-) Jag hann sova middag! Åt sen när de kom tillbaka, i alla fall vi "vuxna", grabbarna var helt slut. Trodde vi i alla fall :-) De busade runt med de en liten stund till innan de var tvugna att att ge sig av mot tåget. Sen rignde Sid presic när de skulle lägga sig enstund och sa att han var på våg hemåt  och att vi skulle iväg till Elgianten och kolla om det fanns något lockande. Så det var bara att hoppa i kläderna igen och åka. Damian slocknade efter en liten stund i vagnen men inte den lille. NIX, NIX!!!! Han höll sig vaken och pigg!



                                

Nu sitter jag här och väntar på Sid.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0