Tisdag, jippiee.....

Inget särskillt egentligen en vanlig dag i vänta på att veckorna ska gå. Nu är det exakt 3 veckor kvar till då bebisen är beräknad. Var hos barnmorskan idag och kollade blodtryck, Hb, socker, vikt, mätte magen och lyssnade på bebisens hjärtljud. Allt såg bra ut! Under tuíden jag var där så var pojkarna ute och körde med sin polisbie med Deda :-) Kom hem samtidig allihop. Jag röjde undan i förrådet under trappen där nere medans pojkarna busade runt som bara dem 2 kan :-) Så underbara men så busiga!!! Nu så sover dem middag och det borde jag också göra egentligen men jag valde att sätta mig här en stund. Får se hur länge dem sover, de var ju trots allt uppe redan kl 05.00 och tyckte dem hade sovit klart :-( Gick ner och lade dem igen men dem var upp en timme senare igen så jag gav mig och gick ner till dem. Slängde dem i badkaret så dem fick bada ett tag. Så förhoppningsvis sover dem en stund till så hinner jag också vila i en 20 min i alla fall :-) Annars får jag skicka iväg dem med Ema sen när hon kommer så får jag en stund för mig själv :-)
 
Underbara Ema! Loove her! Hon var här igår och hon kommer idag också!
Igår var vi ute med grabbarna tillsammans en sväng. Hon hjälpte till en massa här hemma-stackar städade nog grabbarnas rum 2 gånger tom :-) Dem är snabba på att dra fram alla leksaker....... Diskade efter oss 2 gånger också mmmmmmmm. Bara att hon är här underlättar under dagen! Ingen jag behöver tjata på hela tiden, gör si gör så, inte det osv. Skulle kunna tänka mig att ha henne här på heltid ;-)

Men vi får se vad det blir av oss sen........Hej så länge! Sängen väntar :-)


Kommentarer
Postat av: Ema

Hehe I love to be a housewife! :-) O jag får laga mat åt er med nån dag igen, var ju ett tag sen! :-)

2009-06-16 @ 18:08:46
URL: http://emci.blogg.se/
Postat av: Ema

Haha jag vet ju iaf vems han är :-)

2009-06-16 @ 20:15:11
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0